به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ در این گردهمایی سالیانه که با حضور دکتر یوزباشی معاون مدیر عامل و حجت الاسلام محمد حسین پیریائی مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد از روابط عمومی های برتر سازمان تقدیر به عمل آمد.
دکتر علیرضا یوزباشی در گردهمایی روابط عمومی های سازمان اقتصادی کوثر با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر بیان کرد: ضرورت دارد مدیران روابط عمومی ها از لحاظ ماموریتی در فعالیت های رسانه ای و تبلیغاتی متمرکز باشند.
وی در ادامه متذکر شد: در صورت عدم تمرکز و قبول مسئولیت های گوناگون توسط مسئولین روابط عمومی ها هیچ کدام از فعالیت ها به سرمنزل نخواهد رسید و نتایج هدفگذاری شده حاصل نمی شوند.
یوزباشی در نهایت بهبود چهره سازمانی را در گرو اطلاع رسانی هوشمند ارزیابی کرد و تاکید کرد: پایگاه های اطلاع رسانی سازمان به عنوان رکن اطلاع رسانی میباید در ابعاد امنیتی، محتوایی و ظاهری در تراز این سازمان بروزرسانی شود.
محمد حسین پیریائی مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بینالملل سازمان اقتصادی کوثر نیز کیفیت واقعی گزارش های رسانه ای را منوط به آثاری که در لایه های مختلف مخاطبین می گذارد، اعلام کرد و گفت: بازخوردهای اجتماعی باید نشانگر فعالیت های رسانه ای شرکت های تابعه باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پایش ها و نظارت های صورت گرفته توسط اداره کل دفتر روابط عمومی تشریح کرد: کتابچه راهنمای «در صحنه» که در شرف انتشار است معیار ارزیابی های بعدی روابط عمومی ها خواهد بود.
این نشست صمیمی که با هدف اعلام سیاست های رسانه ای، علاج چالش های موجود و بررسی دوره آموزشی برگزار شده در دانشکده خبر خبرگزاری فارس منعقد شد از آقایان: صدقگو، حسن آبادی، راهوار، اصغرپور و عباسی به ترتیب مدیر روابط عمومی هلدینگ کشاورزی کوثر، ریاست گروه اطلاع رسانی ستاد سازمان، رئیس اداره روابط عمومی شرکت خوراک دام پارس، رئیس سابق روابط عمومی شرکت شهاب و رئیس اداره روابط عمومی شرکت سیمکات و از بانوان: ناظریان، حاتمی و حیدریان به ترتیب مدیر روابط عمومی هلدینگ کوثرصبا، مدیر روابط عمومی هلدینگ معین کوثر و مدیر سابق روابط عمومی موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر به عنوان مسئولان برتر روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر تقدیر به عمل آمد.