به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر نخستین گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومیهای ستاد و شرکتهای تابعه سازمان اقتصادی کوثر به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، با حضور مشاور رئیس و مدیرکل ارتباطات و اطلاعرسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
از جمله برنامههای این گردهمایی که از ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در مجتمع گردشگری کوثر البرز (وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران) در منطقه کردان با حضور مدیران روابط عمومیها و خانواده آنان برگزار شد، کارگاههای آموزشی مرتبط با حوزه روابط عمومی و برنامههای تفریحی متنوع بود.
در روز اول، کارگاه آموزشی آشنایی با مأموریتها و وظایف روابط عمومی توسط محمد ذوقی، مدیر سابق روابط عمومی سازمان هنری رسانهای اوج و مدرس دانشگاه، کارگاه آموزشی آشنایی با برنامهریزی و کنترل پروژه توسط محمد اذغاب، رئیس اداره ارتباطات روابط عمومی سازمان و مدرس دانشگاه، کارگاه آموزشی رسانه، خبرنویسی و سوژهیابی توسط مرتضی خلفیزاده، مدیرکل روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر و کارگاه آموزشی شناخت قالبهای چندرسانهای توسط محمدجواد مشتهر، سردبیر سابق خبرگزاری آنا، روزنامهنگار و کارشناس ارتباطات برگزار شد. همچنین خانوادهها در برنامههای تفریحی مانند دوچرخهسواری، پارک بازی کودکان، مسابقات گروهی و بازدید از باغ وحش و قایقسواری حضور یافتند.
در پایان این روز، مراسم بزرگداشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات با حضور سید حمیدرضا طباطبایی مشاور رئیس و مدیرکل ارتباطات و اطلاعرسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
در این مراسم، طباطبایی با حمایت از برگزاری این گردهمایی، ضمن تشریح سیاستها و مأموریتهای روابط عمومیهای سازمانهای وابسته به بنیاد شهید در دوره جدید، ایجاد همدلی را از نتایج برگزاری این دست گردهماییها دانست که از عوامل موفقیت در کار روابط عمومی و اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
در روز دوم گردهمایی، کارگاه آموزشی ارتباط مؤثر در روابط عمومی توسط محمد قاسمی، مجری صداوسیما و مدرس دورههای فن بیان و ارتباط مؤثر، کارگاه آموزشی آشنایی با شبکههای اجتماعی توسط محمدحسین پیریایی، مدیر روابط عمومی گروه سرمایهگذاری کشاورزی کوثر و دیدار شرکتکنندگان در این گردهمایی با دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.
فخاری در این دیدار ضمن تقدیر از برگزاری این گردهمایی، با بیان اینکه خانوادههای همکاران روابط عمومی به دلیل شغل همسرانشان سختیهایی را متحمل میشوند، به آنها خسته نباشید گفت و از خانوادهها آنان تشکر و قدردانی کرد.
وی در ادامه سخنان خود، ضمن تشریح اقدامات انجامشده اخیر و برنامههای پیش روی سازمان اقتصادی کوثر، تاکید کرد: روابط عمومیها علاوه بر فعالیت رسانهای باید با رصد دقیق تحولات، اظهارنظرها و فرآیندهای درون سازمان، به مدیران بگویند که چه کنشهایی داشته باشند تا شخصیت و اعتبار شرکت بهبود پیدا کند.
انتهای پیام/