صفحه نخست / عمومی
چهارشنبه   ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / ۲۱:۲۸
کد خبر: ۲۱۰۴
تعداد بازدید: ۱۵۷۰

ارتقاء کیفیت و برند و توسعه بازار سه ماموریت مهم "رابتا"

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر از واحد صنایع لبنی رابتا بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، دکتر ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره سازمان اقتصادی کوثر به همراه دکتر یوزباشی معاون مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و مدیرعامل موسسه توسعه کسب و کار رویش ، مهندس خسروی بازرس ویژه سازمان اقتصادی کوثر و مهندس غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر از واحد صنعتی  لبنی رابتا وابسته به شرکت کشت و صنعت شریف آباد بازدید و در جمع مدیران و کارگران حاضر و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات آنها، بررفع مشکلات پرسنل تاکید کرد.

ارتقاء کیفیت، برند سازی و توسعه بازار سه ماموریت جدید

این گزارش همچنین می افزاید؛ داود ماندگار سرپرست شرکت کشت و صنعت شریف آباد، ضمن معرفی محصولات، ظرفیت و آمار تولید ماهانه این واحد صنعتی را ارائه کرد.

در ادامه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر با اشاره به اهداف تاسیس و‌ راه‌اندازی این واحد صنعتی گفت: تولید شیر با کیفیت بالا در مجموعه شریف آباد و ضرورت ارزش آفرینی برای آن، باعث شد تا با مولدسازی از طریق جلوگیری از خام فروشی شیر، این واحد صنعتی احداث شود.

ارتقاء کیفیت، برند سازی و توسعه بازار سه ماموریت جدید

وی با اشاره به زیان ده بودن این مجموعه در سنوات گذشته و سود دهی بالای آن طی یکسال گذشته، افزود: توجه به کیفیت و در عین حال قیمت متناسب با قدرت خرید جامعه، مزیت رقابتی محصولات رابتا است.

غلامی ضمن اشاره به برنامه ریزی برای افزایش تولید و توسعه بازار، تصریح کرد: استفاده از همه ظرفیتهای توزیعی خصوصاً فروشگاههای مجازی بامک‌ و تفاهم‌نامه اخیر با فروشگاه اتکا، بخشی از این برنامه است.

ارتقاء کیفیت، برند سازی و توسعه بازار سه ماموریت جدید

دکتر ناصر فخاری بیان کرد: ارتقا کیفیت، برندسازی و توسعه بازار سه محور مهم و کلیدی است که باید مورد توجه ویژه شما باشد.

مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر با اشاره به پتانسیل‌های حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی افزود: نوآوری در تولید محصولات یا در بسته‌بندی و فروش، بازارهای جدیدی برای شما رقم می‌زند.

ارتقاء کیفیت، برند سازی و توسعه بازار سه ماموریت جدید

نائب رئیس هیأت مدیره سازمان اقتصادی کوثر، برنامه‌ریزی برای استفاده بهتر و بیشتر جامعه هدف از محصولات لبنی رابتا را علاوه بر مزیت‌های توسعه بازار، در راستای اهداف عالیه سازمان برشمرد و خاطر نشان کرد: فروش ویژه در فروشگاههای زنجیره‌ای و ایجاد زیرساخت لازم برای فروش محصولات در بستر فضای مجازی برخی از راهکارهای موجود برای دستیابی به این برنامه ها است.

ارتقاء کیفیت، برند سازی و توسعه بازار سه ماموریت جدید

 

آخرین اخبار

شناسایی ۲ هزار و ۲۷۹ شهیدِ در اسارت

بسیج لشکر مخلص خداست

چرا پیروزی قطعی از آنِ جبهه مقاومت است؟

پخش صوت شهید علی حیدری توسط مهندس سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ...

صحبت‌های مهندس محمدرضا اسکندری پیرامون وضعیت واگذاری شرکت‌ها به بنیاد مستضعفان و رویکرد آتی مدیران در منابع انسانی سازمان

در خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران مسئولیت سنگینی بر عهده داریم

نامه خداحافظی دکتر امیدعلی خطاب به کارکنان سازمان

تصاویر شهدا بر تارک میدان آرژانتین تهران

گزارش تصویری مجلس ترحیم پدر دکتر کوراوند

افزایش ۴۹ درصدی وصولی سازمان مالیاتی در نیمه نخست امسال

صدور پیام تسلیت سرپرست سازمان برای درگذشت ابوی دکتر کوراوند

توسعه سازمان ازطریق مدیریت سهام/رشد ۷ برابری سود سازمان

راهبرد‌های سازمان اقتصادی کوثر در دوره مدیریتی جدید

نوین سازی سیاست‌های کاری آوانوین

گزارش تصویری بازدید مدیرعامل سازمان کوثر از پایگاه خبری حیات

گزارش تصویری آئین آغاز به کار مدیران عامل سابق بنگاه‌های تابعه بنیاد شهید در بنیاد مستضعفان

اینفوگرافی طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)

رشد ارزش دارایی‌های کوثر در معامله با بنیاد مستضعفان

بنیاد مستضعفان و بنیاد کوثر شرکای استراتژیک یکدیگرند

اصلاح نهادی و بازآرایی ساختاری مراکز تابعه بنیاد انجام شد

پربازدیدترین اخبار