سایر شرکت ها / عمران و ساختمان
شنبه   ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ / ۱۴:۳۱
کد خبر: ۵۶۰
تعداد بازدید: ۲۶۰۲

مدیرعامل شرکت شهاب:

حمایت کالای ایرانی از شاهراه اقتصاد مقاومتی می‌گذرد

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، مدیرعامل شرکت شهاب در تشریح ابعاد سازنده حمایت از کالای ایرانی و معرفی فعالیت‌های شرکت شهاب در این حوزه، با تأکید بر این‌که وظیفه اصلی همه مدیران نظام، حفظ اصول بنیادین و فعلیت بخشیدن به شعارهای اصلی انقلاب در حوزه های مختلف منجمله در حوزه اقتصادی است، افزود: کالای ایرانی، محصول اعتماد به نفس و خود‌باوری ملی است.

وی اظهار داشت: حفظ و ارتقای روحیه " ما می‌توانیم " که بارها مورد تأکید رهبری معظم انقلاب نیز قرار گرفته و مصداق بارز آن حمایت از کالای ایرانی است، تنها از ترکیب کار و سرمایه و با استفاده از ظرفیت‌های نیروی انسانی بومی در زمینه ابتکار و خلاقیت حاصل می‌شود که اگر در شاهراه اصول ابلاغی اقتصاد مقاومتی قرار بگیرد، شاهد رونق اقتصاد ملی با دو شاخصه درون‌زایی و برون‌گرایی خواهیم بود.

هادی غلام زاده در ادامه با تبیین این‌که کالای ایرانی پازلی متشکل از تکه‌های مختلف دارد که یک بُعد آن شامل الزام تولیدکنندگان به مقوله کیفیت و قدرت رقابت‌پذیری می‌شود، به نقش مردم در حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و اظهار داشت: در حمایت از کالای ایرانی که محصول تلاش فعالان اقتصادی و کارگری و سرمایه‌گذاران و برنامه‌ریزان و طراحان است، مردم نیز به عنوان مصرف‌کننده نقش کلیدی و مؤثری دارند و با خرید محصولات تولید داخل می‌توانند موتور محرک هدایت منابع ملی به سمت رشد و شکوفایی اقتصادی باشند.

مدیرعامل شرکت شهاب ضلع سوم این مثلث را دولت و حمایت‌های دولتی از کالای داخلی عنوان کرد و افزود: مدیریت واردات در چارچوب نیازهای مردم و با در نظر گرفتن ظرفیت‌های داخلی در کنار کنترل مرزها و جلوگیری از ورود کالای قاچاق، حلقه مفقوده این زنجیره به هم پیوسته و عاملی است که اگر با عزم جدی دولت همراه شود، می‌تواند صنایع داخلی را تقویت و تا حد قابل توجهی به رونق و پویایی واحدهای تولیدی منجر شود.

وی در ادامه به تشریح فعالیت‌های شرکت شهاب در این حوزه پرداخت و با اشاره به شش دهه فعالیت این شرکت گفت: با تحولی که پس از دوران شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در نگاه مدیران و مسئولان به موضوع خودکفایی ملی مطرح شد، شرکت شهاب نیز در این مسیر گام برداشت؛ به خصوص با تحولی که طی سال‌های اخیر در زمینه بازتعریف چشم‌انداز و مأموریت‌های سازمانی این شرکت دیده شده است، موفق شده‌ایم يكي از معتبرترين و موفق ترين برندها در عرصه توليد تلويزيون‌هایLED 4K, SMART, CRUVE را به نام پُر افتخار ایران تثبیت و جایگاه این شرکت را در سطح کشور برجسته کنیم.

هادی غلام زاده افزود: ما هر پیشرفتی را به منزله آغاز راهی تازه می‌بینیم، به همین دلیل دست‌یابی به بهبود مداوم کیفیت محصولات، فعالیت‌ها و خدمات را دنبال می‌کنیم تا از قافله صنابع لوازم خانگی چه در داخل و چه خارج از کشور عقب نمانیم.

مدیرعامل شرکت شهاب با تأکید بر این‌که توجه به کیفیت به عنوان یک اصل زیربنایی در کانون توجهات این شرکت قرار داشته و دارد، افزود: نتیجه رعايت استانداردهاي بين المللی در زمينه توليد محصولات اخذ تأییدیه ای فنی و تولیدی از شرکت های معتبری همچون سونی و پاناسونیک و در اختيارگرفتن سهم قابل ملاحظه ای از بازار محصولات تصويری بوده و به زعم کارشناسان چهره‌ای درخشان از نام شهاب را در بازار این صنعت تثبيت کرده است.

وی با یادآوری این‌که هدف ما حرکت به سمت تعالی با توجه به دو شاخصه " دورن‌زایی" و " برون‌گرایی " است ادامه داد: توجه ویژه به فن‌آوری و تکنولوژی روز دنیا در بخش طراحی و اجرا به واسطه استفاده از سرمایه‌های انسانی بومی، مهندسین جوان و خلاق و نخبگان این عرصه صورت گرفته و به عنوان یک نمونه، عرضه 10 مدل جدید تلویزیون در سایزهای مورد نیاز بازار از اهداف سال 97 این شرکت می باشد که از بازار خوبی برخوردار و معرف خوبی برای کالای ایرانی است.

هادی غلام زاده در بخش دیگری از این‌ گفت‌و‌گو با اشاره به این‌که یکی از مهم‌ترین مباحث امروز مدیریت، ارائه خدمات مبتنی بر زنجیره ارزش است، افزود: یکی از مهم‌ترین و کلید‌ترین حلقه‌های این زنجیره موضوع رضایت‌مندی است که عمدتاً از طریق ارائه خدمات پس از فروش حاصل می‌شود.

وی ادامه داد: در این بخش اولویت اول ما، توجه به تولید کالایی است که دچار خرابی نشده و به حداقل خدمات پس از فروش نیاز داشته باشد، مع‌الوصف با تدارک و پشتیبانی شبکه گسترده و وسیعی از خدمات پس از فروش تلاش کرده‌ایم خود را به استانداردهای روز دنیا در این زمینه نزدیک کنیم.

مدیرعامل شرکت شهاب تأکید کرد: در کنار تولید محصولات کیفی؛ با برنامه‌ریزی و تلاشی که در جهت اتقاء سطح دانش مشتریان در بکارگیری، نگهداری و استفاده از تکنولوژی نوین محصولات شرکت انجام داده‌ایم، در این حوزه پابه‌پای شرکت‌های مطرح دنیا به خصوص شرکت‌های کره‌ای و ژاپنی حرکت کرده و راه خود را در این مسیر دشوار به سمت تکامل بیشتر ادامه خواهیم داد.

وی در پایان با اشاره به اهداف سال 97 این شرکت در عنیت بخشیدن به نامگذاری سال، به افزایش 50 درصدی تولیدات نسبت به سال گذشته و راه اندازی خط تولید محصولات جدید لوازم خانگی همچون جاروبرقی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد تا در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی مزین شده، شاهد رشد و توسعه صنایع داخلی با حمایت مردم و دولت باشیم./

آخرین اخبار

شناسایی ۲ هزار و ۲۷۹ شهیدِ در اسارت

بسیج لشکر مخلص خداست

چرا پیروزی قطعی از آنِ جبهه مقاومت است؟

پخش صوت شهید علی حیدری توسط مهندس سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ...

صحبت‌های مهندس محمدرضا اسکندری پیرامون وضعیت واگذاری شرکت‌ها به بنیاد مستضعفان و رویکرد آتی مدیران در منابع انسانی سازمان

در خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران مسئولیت سنگینی بر عهده داریم

نامه خداحافظی دکتر امیدعلی خطاب به کارکنان سازمان

تصاویر شهدا بر تارک میدان آرژانتین تهران

گزارش تصویری مجلس ترحیم پدر دکتر کوراوند

افزایش ۴۹ درصدی وصولی سازمان مالیاتی در نیمه نخست امسال

صدور پیام تسلیت سرپرست سازمان برای درگذشت ابوی دکتر کوراوند

توسعه سازمان ازطریق مدیریت سهام/رشد ۷ برابری سود سازمان

راهبرد‌های سازمان اقتصادی کوثر در دوره مدیریتی جدید

نوین سازی سیاست‌های کاری آوانوین

گزارش تصویری بازدید مدیرعامل سازمان کوثر از پایگاه خبری حیات

گزارش تصویری آئین آغاز به کار مدیران عامل سابق بنگاه‌های تابعه بنیاد شهید در بنیاد مستضعفان

اینفوگرافی طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)

رشد ارزش دارایی‌های کوثر در معامله با بنیاد مستضعفان

بنیاد مستضعفان و بنیاد کوثر شرکای استراتژیک یکدیگرند

اصلاح نهادی و بازآرایی ساختاری مراکز تابعه بنیاد انجام شد

پربازدیدترین اخبار