صفحه نخست / عمومی
سه‌شنبه   ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۴
کد خبر: ۲۱۸۸
تعداد بازدید: ۲۵۰۹

توفیقات اقتصادی سازمان پشتوانه های فرهنگی دارند

مهندس مهدی واصفی معاون مالی اداری سازمان اقتصادی کوثر نقش آفرینی کارکنان را در برنامه های فرهنگی سازمان اقتصادی کوثر موفق توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ مهندس واصفی پس از دریافت آخرین گزارش های برگزاری برنامه فرهنگی بررسی سبک زندگی حضرت فاطمه، اجرای برنامه های فرهنگی در سازمان اقتصادی کوثر را موفق ارزیابی کرد و در این باره افزود: ضریب فراگیری و مشارکت کارکنان در برنامه های فرهنگی، اهتمام و هم افزایی مدیران و نمود آثار این گونه اقدامات در فضای عمومی سازمان اقتصادی کوثر از شاخصه های توفیق فرهنگی برشمرد.

توفیقات اقتصادی سازمان پشتوانه های فرهنگی دارند

واصفی با ذکر برنامه های برجسته فرهنگی در سال گذشته گفت: اثر برنامه های فرهنگی سازمان بر فضای جمعی و فردی بارز و مشهود بوده است. در این میان به مواردی همچون؛ نقش آفرینی در نهضت جهانی اربعین و برپایی موکب خدمت، طرح مطالعاتی سیره شهدای مدافع از حرم، پویش اهداء خون، حرکت فرهنگی اصلاح الگوی مصرف، پویش صائمین، سلسله نشست های زندگی به سبک شهدا، برگزاری اولین دورهمی فرهنگی خانواده بزرگ سازمان اقتصادی کوثر، برگزاری اولین جشنواره فرهنگی هنری کوثر و تولید نشریه داخلی کوثردخت (ویژه کارکنان بانوی سازمان) می توان اشاره داشت.

معاون مالی اداری سازمان اقتصادی کوثر همچنین ادامه داد: دستاوردهای اقتصادی سازمان زیربنای فرهنگی دارد و تا کارکنان برای نیل به افق ها به وفاق و یکپارچگی نرسند کار جهادی اتفاق نمی افتد، بنابراین لازم است از مناسبت های تقویمی به عنوان زمینه هایی برای نشاط سازمانی کمک گرفت.

رئیس شورای فرهنگی سازمان با اشاره به انگیزه بالای کارکنان برای تعظیم شعائر دینی به طرح خوانش کتاب «اماه» (کتاب پر فروش در مورد سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها)، یادآور شد: در این رویداد کارکنان با پژوهش در الگوی زندگی فاطمی و ارائه برداشت خود در مقابل داوران و دیگر کارکنان، حلقه های معرفتی خود را گرد شمع وجود حضرت فاطمه (س) تشکیل می دهند. ان شاءالله این تلاش ها به اتصاف هر چه بیشتر کارکنان ارزشمند سازمان اقتصادی کوثر به خصال فاطمی بیانجامد.

آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار