سایر اخبار / معادن
دوشنبه   ۰۵ تير ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۸
کد خبر: ۲۰۱۱
تعداد بازدید: ۱۳۲۶

کتوسعه؛ رکورد امروز، شگفتی فردا

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر ارزش سهام شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر با نماد «کتوسعه» را در سال مالی جاری، عددی شگفت انگیز پیش بینی کرد.

کتوسعه؛ رکود امروز، شگفتی فردا

 

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر ارزش سهام شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر با نماد «کتوسعه» را در سال مالی جاری، عددی شگفت انگیز پیش بینی کرد.

 

دکتر ناصر فخاری در مصاحبه با خبرنگار سازمان اقتصادی کوثر با بیان این مطلب، افزود: امروز شاهد کشف قیمت «کتوسعه» با نرخ ۲۲۰۸۵ ریال بودیم که در مدت کوتاهی تعداد مشارکت کننده حقیقی آن به بیش از یک میلیون و ۹۴۳ هزارکد رسید.

وی افزود: استراتژی امسال شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر تقویت بازرگانی خارجی، فرآوری محصولات و صادرات مستقیم است؛ لذا سهامداران باید منتظر سود ۱۰۰ درصدی سهام سالانه خود باشند. به علاوه پیش بینی می‌کنیم که در پایان سال مالی جاری شاهد عدد شگفت انگیزی در ارزش «کتوسعه» باشیم.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر ادامه داد: ایجاد شفافیت و سهیم کردن عموم مردم ۲ هدف اصلی سازمان اقتصادی کوثر در معرفی شرکت‌های خود به بازار سرمایه و سهام است. این شفافیت به ما کمک کرده تا سرمایه‌های خود را بهتر بشناسیم و سرمایه گذاری‌های خود را هدفمند کنیم.


فرابورس در انتظار عرضه اولیه اجداد زربال


فخاری یا اشاره به اینکه «کتوسعه» هشتمین شرکت بورسی سازمان اقتصادی کوثر است، گفت: هفت شرکت قبلی این سازمان عمدتاً سودده و موفق بودند و به واسطه تولیدی بودن این شرکت‌ها و حمایت مستمر این سازمان از مجموعه‌های خویش، سهامدارن از رشد ارزش سهام این بخش مطمئن هستند.

وی در پایان سخنان خود از آمادگی ۵ شرکت دیگر این سازمان برای حضور در بازار سهام تا آخر سال خبر داد و تأکید کرد: شرکت مرغ اجداد زربال در اولویت این سازمان قرار دارد که بزودی شاهد معرفی و ورود نماد زربال نیز به فرابورس خواهیم بود.

 

کتوسعه؛ رکود امروز، شگفتی فردا


رکورد زنی نماد «کتوسعه» در فرابورس


در ادامه دکتر حمیدرضا جعفری، معاون برنامه ریزی سازمان اقتصادی کوثر، ثبت رکورد یک میلیون و ۹۴۳ هزار و ۷۱۳ نفری سهامداران حقیقی در ۴ ساعت نخست کشف قیمت نماد «کتوسعه» شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر را نشانه توفیق سازمان اقتصادی کوثر در بازار سرمایه دانست.

دکتر حمیدرضا جعفری با اعلام این مطلب، افزود: علاوه بر این عدد، بیش از ۲۴۰۰ شرکت حقوقی و ۴۹ صندوق سرمایه گذاری به جمع سهامداران «کتوسعه» و استقبال عرضه اولیه آمدند.

معاون برنامه ریزی سازمان اقتصادی کوثر با تأکید بر اینکه این سازمان هیچگاه از حمایت مستمر شرکت‌های تابعه خود کوتاه نیامده است، ادامه داد: نماد «کتوسعه» محور اصلی تمام ظرفیت‌های معدنی سازمان اقتصادی کوثر اعم از معادن سنگ و فلزات است؛ لذا این نماد از پشتوانه مستحکمی برخوردار است.

 

کتوسعه؛ رکود امروز، شگفتی فردا

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار