صفحه نخست / عمومی
چهارشنبه   ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۳
کد خبر: ۲۰۴۶
تعداد بازدید: ۱۰۰۳

دستاورد سود 300 درصدی، ره آورد سرمایه گذاری در نژاد آرین

دکتر روح الله زحمت کش، مدیرعامل شرکت مرغ مادر دیزباد از تحقق هدف از پیش تعیین شده این شرکت مبنی بر رسیدن به سود 300 درصدی سالیانه در سال مالی 1401 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، زحمت کش با اعلام این خبر، افزود: رکورد سود 300 درصدی درحالی برای شرکت مرغ دیزباد از مجموعه سازمان اقتصادی کوثر حاصل شد که ما شاهد چالش هایی مانند آزادسازی ارز ترجیهی و مشکل تهیه نهاده های اولیه بودیم.

دستاورد سود 300 درصدی، ره آورد سرمایه گذاری در نژاد آرین

وی گفت: درحالی که اکثر فعالان بخش طیور کشور، نژاد جوجه آرین را به نوعی تهدید و چالش در صنعت مرغ کشور می پندارند، سازمان اقتصادی کوثر به آرین به عنوان یک فرصت نگاه کرد که در نتیجه توانست هم سهم مرغ اجدادی خود را حفظ کند و هم فعالیت تولید گوشت و جوجه های مادری گوشتی خود را توسعه بخشد.

زحمت کش با بیان اینکه شرکت دیزباد توانست انتظار ناظر نظارتی وزارت جهادکشاورزی را برآورده سازد، تصریح کرد: در موضوع مرغ آرین و در 3 سال اخیر بیش از 650 هزار جوجه ریزی اجداد اتفاق افتاده که بیش از 70 درصد این عدد را سازمان اقتصادی کوثر از طریق شرکت دیزباد انجام داده است.

مدیرعامل شرکت مرغ مادر دیزباد گفت: تقریبا 80 درصد فعالیت های این شرکت از طریق مشارکت با بخش خصوصی فعال در حوزه طیور انجام می شود که این مشارکت، عامل مهمی در رشد پایدار سوددهی این شرکت به شمار می رود. به عبارتی 85 درصد از جوجه ریزی اجداد، 80 درصد از جوجه ریزی مادری و 100 درصد از جوجه ریزی گوشتی این شرکت از طریق مشارکت اتفاق افتاده است.

زحمت کش از صادرات تولیدات شرکت مرغ دیزباد به عنوان عامل دیگر موفقیت این شرکت نام برد و ادامه داد: بازارهای کشورهای همسایه فرصت بسیار خوبی را برای توسعه سوددهی شرکت ایجاد کرد و چشم انداز این شرکت، افزایش کشورهای هدف برای صدور تولیدات دیزباد است.

مدیرعامل شرکت مرغ مادر دیزباد از طرح ابتکاری این شرکت در تولید گوشت مرغ خبر داد و افزود: بالاترین سهم زنجیره مرغ گوشتی کشور 5 درصد یعنی معادل 125 هزار تن است اما طرحی که دیزباد ارائه داده تولید 400 هزار تن یعنی پوشش 20 درصد از سهم گوشت مرغ کشور را در بر می گیرد.

 

آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار