اخبار سازمان / گزارش ویژه
سه‌شنبه   ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۰۵۲
تعداد بازدید: ۴۲۳۵

فصل تازه همکاری های سازمان اقتصادی کوثر و بانک دی

تفاهم نامه همکاری میان سازمان اقتصادی کوثر و بانک دی به امضای دکتر ناصر فخاری و دکتر علیرضا قیطاسی رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، امروز سه شنبه 10 مرداد، دکتر قیطاسی مدیرعامل بانک دی و هیأت همراه با حضور در سازمان اقتصادی کوثر با دکتر فخاری و مدیران این سازمان دیدار و در پایان مدیران عامل این دو نهاد، لوح تفاهم نامه همکاری را امضاء کردند.

فصل تازه همکاری های سازمان اقتصادی کوثر و بانک دی

دکتر فخاری در ابتدای این مراسم گفت: امروزه فصل تازه ای از ارتباطات و تعاملات زیرمجموعه های بنیاد شهید و جامعه ایثارگری را شاهد هستیم و امیدوارم به برکت این نشست و همدلی آثار و برکات بسیاری برای جامعه ایثارگری ایجاد شود چرا که ذینفعان ما را جامعه معزز ایثارگری تشکیل می دهد.

 

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با بیان اینکه این سازمان سهامدار و هم خانواده بانک دی است، افزود: سازمان اقتصادی کوثر 37 شرکت فعال در حوزه های کشاورزی، دامپروری و طیور، صنعت، معدن، عمران و ساختمان، صنایع غذایی، انرژی، درمان و گروه های مالی دارد. این سبد متنوع از کسب و کارها می تواند فرصتی مغتنم برای ارتقای همکاری فی مابین از جمله در امور مالی، هوشمندسازی وکسب و کارهای الکترونیک باشد.

فصل تازه همکاری های سازمان اقتصادی کوثر و بانک دی

فخاری با پیشرو خواندن بانک دی در ارائه خدمات بانکی عنوان کرد: در حال حاضر سازمان اقتصادی کوثر و شرکت های تابعه بسیاری از تکالیف مالی خود را از طریق بانک دی انجام می دهند، به این دلیل که بانک دی تنها بانکی است که تمام سرویس های الکترونیکی خود را در اختیار سازمان اقتصادی کوثر گذاشته و به سامانه هوشمند کوثر متصل شده است.

فصل تازه همکاری های سازمان اقتصادی کوثر و بانک دی

در ادامه دکتر قیطاسی نیز امضای این تفاهم نامه را فرصتی مغتنم برای افزایش همکاری های بانک دی با سازمان اقتصادی کوثر و شرکت های تابعه آن توصیف کرد و گفت: این بانک با ظرفیت 300 واحد بانکی در سراسر کشور افتخار دارد که همکار و هم جهت بنیاد شهید و سازمان اقتصادی کوثر در خدمت به جامعه ایثارگری و خانواده معزز شهدا است.

 

مدیرعامل بانک دی با اشاره به ترکیب جامعه سهامداران بانک دی افزود: سازمان اقتصادی کوثر بزرگ ترین سهامدار این بانک است و امیدوارم سهم این سازمان بزودی به 33 درصد کل سهام بانک دی ارتقاء یابد.

 

وی با اشاره به راه اندازی کارگروه امور ایثارگران در بانک دی گفت: تقریبا 42 درصد کارکنان بانک دی از مجموعه خانواده شهدا و جامعه ایثارگری هستند و این بانک در جذب و استخدام کارکنان خود به طور کامل با بنیاد شهید و امور ایثارگران هماهنگ است.

فصل تازه همکاری های سازمان اقتصادی کوثر و بانک دی

گفتنی است در این تفاهم نامه بر ارائه خدمات نوین بانکی به سازمان اقتصادی کوثر در ازای تمرکز فعالیت های پولی و مالی سازمان و شرکت های تابعه نزد شعب بانک دی، انجام پروژه های مشترک مالی و هم افزایی در بازار سرمایه و سهام، همکاری در استقرار بازار مشترک کوثر(بامک) در حوزه فروش کالا و خدمات، توسعه نرم افزارهای مالی و بانکی و سامانه کیف پول الکترونیک ریالی و ارزی تأکید شده است.  

آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار