صفحه نخست / عمومی
شنبه   ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۰
کد خبر: ۲۰۵۳
تعداد بازدید: ۳۲۴۲

رشد 21 درصدی سود تقسیمی زکوثر نسبت به سال گذشته

مجمع عمومی عادی سالیانه سهام شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با نماد «زکوثر» با حضور 82 درصد سهامداران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر (سهامی عام) برای سال مالی منتهی به 1401/12/29 در تاریخ 1402/05/12 در محل سالن آمفی تئاتر شهید شاه حسینی سازمان تحقیقات ،آموزش و ترویج کشاورزی با حضور 82  درصد سهامداران، نماینده حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، اعضاء هیئت مدیره شرکت و سهامداران و همچنین حضور برخی سهامداران از طریق بستر مجازی برگزار شد.

رشد 21 درصدی سود تضمینی زکوثر نسبت به سال گذشته

در این نشست که به ریاست دکتر حمیدرضا جعفری معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر به نمایندگی از شرکت توسعه صنایع و معادن كوثر (سهامی عام) به عنوان رئیس مجمع، برگزار گردید، دکتر صدیقه شیروانی باقری شادان به نمایندگی از سازمان اقتصادی کوثر به سمت ناظر مجمع، عبدالرحمان کوچکی به نمایندگی از گروه سرمايه‌گذاري عمران و ساختمان معين كوثر (سهامي خاص)  به سمت ناظر مجمع و مهندس ابراهیم غلامی به سمت منشی مجمع انتخاب شدند.

پس از استماع گزارش فعالیت هیأت مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت های مالی شرکت برای سال مالی منتهی به 1401/12/29 مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به تکالیف مقرر شده به هیأت مدیره شرکت مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

رشد 21 درصدی سود تضمینی زکوثر نسبت به سال گذشته

در این مجمع، مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با بیان اینکه ارزش افزوده حوزه سرمایه گذاری کشاورزی کشور درسال 1401 نسبت به سایر بخش‌های تولیدی و اقتصادی کشور کمتر بود، گفت: خوشبختانه در شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با برنامه ریزی دقیق شاهد رشد خوبی در تولید بودیم بطوری که این هلدینگ در بخش طیور و دام سنگین توانست درسال 1401 نسبت به 1400 رکورد جدیدی در سود عملیاتی خود ثبت کند و سهامداران بیشترین سود را از این اقدامات به دست آورده اند.

رشد 21 درصدی سود تضمینی زکوثر نسبت به سال گذشته

دبیر مجمع عادی سالانه زکوثر در توضیح برنامه های آتی این گروه سرمایه گذاری، عنوان کرد: تمام شرکتهای تابعه موظف به ارائه برنامه اجرایی و عملیاتی متناسب به سودآوری مناسب شده اند و فعالیتهای آنها در چهارچوب این برنامه به صورت مستمر  رصد و پایش می شود. استمرار این ارزش آفرینی برای «زکوثر» با استفاده از همه ظرفیت های موجود و تلاش برای بهره وری بیشتر به خصوص در مولدسازی ظرفیت های راکد، از برنامه های محوری ما در سال مالی جدید خواهد بود.

رشد 21 درصدی سود تضمینی زکوثر نسبت به سال گذشته

گفتنی است در این جلسه، اعضاء هیئت مدیره حقوقی این شرکت برای مدت دو سال به این شرح انتخاب شدند: سازمان اقتصادی کوثر، شرکت سرمايه‌گذاري آوا نوین (سهامي عام)، شرکت توسعه صنایع و معادن كوثر (سهامی عام)، شرکت توسعه مدیریت آوا نوین (سهامي عام)، شرکت نفت و گاز کوثر (سهامی خاص)، مؤسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر و شرکت سرمايه‌گذاري پاک اندیشان امین (سهامي خاص)

همچنین روزنامه کثیرالانتشار اطلاعات برای آگهی های شرکت انتخاب و سود سهام به مبلغ 500 / 657 / 3  ريال (هر سهم 330 / 1 ريال) بین سهامداران تقسیم شد. این رقم حکایت از رشد 9 / 20 درصدی نسبت به سود پرداختی سال گذشته دارد.

 

آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار