اخبار سازمان / گزارش ویژه
پنجشنبه   ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۴
کد خبر: ۲۰۶۲
تعداد بازدید: ۱۳۰۲

از رسانه‌های معاند، جز دروغ، چه انتظاری؟

رادیو فردا، منوتو، ایران اینترنشنال، بی بی سی فارسی و voa را به سکو‌های دروغ پردازی و دشمنی با مردم و حاکمیت مردمی ایران می‌شناسند گویی فلسفه وجودی و علت بقای این قماش تفرقه افکن، ایجاد مسمومیت خبری برای افکار عمومی است.

از رسانه‌های معاند، جز دروغ، چه انتظاری؟

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ حدود ساعت یازده و نیم روز سه شنبه در تریبون اینستاگرامی رادیو فردا موضوعی به سازمان اقتصادی کوثر نسبت داده شد که مانند باقی ادعا‌های رسانه‌های بیگانه واقعیت نداشت.

 

قصه پردازی از اختلاف حقوقی و ملکی چند نفر بر سر مالکیت برخی اراضی ملارد شروع شد، این روند با انتشار تیتر‌های هیجانی چند کانال تلگرامی بی اعتبار دیگر از اختلافی متداول و طبیعی به اغتشاش تغییر ماهیت داده شد.

 

دروغ انتشار یافته که نه در خمیرمایه پیام و نه در انتساب عاملیت به سازمان اقتصادی کوثر ذره‌ای با حقیقت ماجرا نسبت نداشت به صورت سینوسی داغ شد و البته به همان شیوه ناگهان از دور نشر خارج و در ایستگاه آرشیو خاتمه یافت.


جالب توجه است که این دروغ پردازی در روز خبرنگاری رخ داد که در تقویم رسانه‌های ایرانی به روزی شناخته شده است که از آگاهی بخشی‌های اخلاق مدارانه جامعه شریف رسانه‌ای ایران تجلیل می‌شود روزی که تفاوت‌های فضای حرفه‌ای خبرنگار و رسانه‌ی وطنی از لجنزار مزدوران قلم فروش تجلی می‌کند.


درباره این کنش مذبوحانه به ریشه‌های بسیاری می‌توان اشاره داشت که مهمترین آن‌ها نگرانی دشمنان انقلاب از توفیقات اقتصادی سازمان کوثر در عرصه‌های گوناگون است. از جمله گشایش‌های صنایع معدنی، سود آفرینی و افزایش تولید در صنایع دامی و زراعی، توفیق در خارج کردن برخی دارایی‌های راکد و مولدسازی آن‌ها به ویژه در فضای عمرانی، تحریم شکنی در صنایع سنگین مانند الکتروموتور‌های فوق سنگین، برخی خودکفایی‌ها (که در جای خودش اطلاع رسانی خواهد شد) و نقش آفرینی ارزنده سازمان در بازار سرمایه اشاره کرد.


این بیان در خاتمه ضمن آرزوی استمرار توفیقات برای سازمان ها، موسسات و ستاد بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران خاطرنشان می‌سازد از رسانه معاند وطن جز دروغ و شایعه انتظاری نمی‌رود، اما لازم به نظر می‌رسد در مقابله با اکاذیب این عده بر طبل رسوایی شان بکوبیم و در قبال بی حرمتی به افکار عمومی ساکت ننشینیم.

 

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار