صفحه نخست / عمومی
چهارشنبه   ۲۴ آبان ۱۴۰۲ / ۲۱:۲۸
کد خبر: ۲۱۴۴
تعداد بازدید: ۲۴۲۰

سیمکات، توانمند در صادرات و تامین نیاز کشور

شرکت سیمکات و شرکت نورتک با حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران به معرفی دستاوردها و نوآوری های خود پرداختند.

خبرنگار روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر با حضور در غرفه شرکت سیمکات و شرکت نورتک در نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران به  گفتگو با مدیرعامل شرکت نورتک و عضو هیأت مدیره شرکت سیمکات پرداخت که مشروح آن در ادامه این گزارش آمده است.

تولید محصولات نو آورانه با عمر 5 برابر

مهندس گودرزی مدیرعامل شرکت نورتک، شرکت نورتک را مجموعه ای دانش بنیان و تخصصی در حوزه محصولات روشنایی ال ای دی در کشور معرفی کرد  که با تنوع بیش از 45 نوع محصول از جمله لامپ های ال ای دی حبابی، شمعی، پنل های سقفی و چراغ های روشنایی معابر مشغول به فعالیت است و در بخش محصولات داخلی هم محصولات نوآورانه ای با استفاده از بدنه های آلومینیومی تولید شده که نسبت به محصولات مشابه بازار عمر 5 برابری دارند.

سیمکات، توانمند در صادرات و تامین نیاز کشور/بهره نوری و حل ناترازی برق با نورتک

برطرف کردن مشکل ناترازی برق

مدیرعامل شرکت نورتک در ادامه افزود: برند نورتک ضمن معرفی محصولات فناورانه و نوآورانه به بازار سعی دارد مشکلاتی که باتوجه به ناترازی صنعت برق تاکنون وجود داشته است را با ارائه کالاهای نوآورانه این شرکت دانش بنیان و راهکارهای مناسب رفع کند.

وی همچنین افزود: راهبرد و هدف گذاری شرکت در روند تولید محصولات جدید را ارائه محصولات متنوع با بهره نوری بالا و مصرف کم مطرح کرد .

وی در پایان افزود: محصولات معرفی شده با برند نورتک قیمت های مناسبی به نسبت محصولات موجود در بازار یا کالاهای وارداتی دارند یعنی کالاهای تولید شده این شرکت علاوه بر قیمت پایین تر نسبت به سایر محصولات مشابه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

 

سیمکات، توانمند در صادرات و تامین نیاز کشور/بهره نوری و حل ناترازی برق با نورتک

سیمکات 5 سال صادرکننده نمونه کشور

مهندس صمدیان عضو هیئت مدیره شرکت سیمکات با اشاره به حضور شرکت سیمکات در نمایشگاه صنعت برق گفت: سیمکات علاوه براینکه برای پنجمین سال به عنوان صادرکننده نمونه کشور شناخته شده موفق شد تا به عنوان کارآفرین نمونه کشور نیز شناخته شود.

وی افزود: امسال شرکت سیمکات در بخش صادرات توانسته است حدود 56 درصد تولیدات خود را به کشورهای مختلف صادر کند و 44 درصد از کل محصولات تولید شده ی شرکت را در بازارهای داخلی به فروش رسانده است.

تامین 5 درصد نیاز بازار داخلی

عضو هیئت مدیره سیمکات فعالیت های شرکت را رو به رشد دانست و گفت: در حال حاضر سیمکات دو کارخانه در شهرهای قزوین و تبریز دارد و حدود 5 درصد از نیاز بازارهای داخلی در حوزه سیم و کابل در کارخانه های شرکت سیمکات تولید می شود.

سیمکات، توانمند در صادرات و تامین نیاز کشور/بهره نوری و حل ناترازی برق با نورتک

مهندس صمدیان با توجه به اینکه سیمکات توانسته جای خود در میان بازارهای کشورهای همسایه را پیدا کند گفت:کشورهای همسایه از جمله عراق، ترکیه، تاجیکستان، گرجستان، ارمنستان، آذربایجان و افغانستان و اخیرا هم کشور بورکینافاسو را از مشتریان شرکت سیمکات هستند

 

وی سیمکات را یک شرکت سفارش محور دانست و با اشاره به هزینه بر بودن این صنعت افزود: سیمکات برای شرکتهایی که سفارش تولید به سیمکات می دهند محصولات مورد تقاضا را تولید می کند.

مهندس صمدیان، شرکت مترو، شیرین عسل و شیشه آذر و انبوه شرکت های بزرگ را از مشتریان شرکت سیمکات برشمرد و با اشاره به انجام مهندسی معکوس در شرکت سیمکات گفت: چندی پیش متروی تبریز نیاز به تابلوهای هالوژن فرین داشت که ما موفق شدیم در کمترین بازه زمانی تکنولوژی آن را به دست بیاوریم و مشکل را حل کنیم.

صمدیان در پایان افزود: در صنایع بزرگ هم برخی از مشتریان نیاز به شمش های آلیاژی دارند که ما در صدد هستیم نمونه ای از آلومینیوم آلیاژی را تولید کنیم تا از این طریق بتوانیم برخی از بازار شمش آلیاژی را در آینده نیز به دست بیاوریم.

آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار