صفحه نخست / عمومی
چهارشنبه   ۰۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۱
کد خبر: ۲۱۴۸
تعداد بازدید: ۲۴۸۲

تولید محصولات غذایی با مشارکت سازمان اقتصادی کوثر و اتکا

دومین نشست مشترک مدیران ارشد سازمان اتکا و هلدینگ کشاورزی کوثر در سالن جلسات سازمان اتکا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان کوثر، دومین نشست بررسی و پیگیری راهکارهای عملیاتی تقویت همکاری ها و اجرایی شدن تفاهمنامه فی مابین سازمان اقتصادی کوثر و سازمان اتکا برگزار شد.

مهندس غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در ابتدای این نشست ضمن اشاره به تاکید دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در خصوص تسریع در فرآیند صدور بامک کارت برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران جهت خرید از فروشگاه‌های اتکا، گفت: به لطف خدا و عنایت ارواح طیبه شهدا، این موضوع با قوت و قدرت در حال انجام است و از همکاری و مساعدت ویژه مجموعه اتکا در خصوص تسهیل در این فرایند، تقدیر و تشکر می شود.

تولید محصولات غذایی با مشارکت سازمان اقتصادی کوثر و اتکا

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به سایر بندهای تفاهم نامه در زمینه تامین نهاده های دامی، تولید و پرورش آبزیان، تولید مشارکتی مرغ لاین آرین و آمین اشاره کرد و افزود: پیشنهاد می شود که با ایجاد کارگروهی متشکل از مدیران مرتبط در دو مجموعه، برنامه ریزی جهت توسعه تولید سویه مرغ آرین و پلتفرم خدمات پس از فروش آن صورت پذیرد..

دکتر مرتضی اعلمی مدیرعامل سازمان اتکا نیز ضمن تقدیر از همراهی و مشارکت هلدینگ کشاورزی کوثر در پشتیبانی از بازار مصرف و اقدامات موثر صورت گرفته در راستای تحقق مفاد تفاهمنامه، گفت: تولید محصولات غذایی مورد نیاز بازار مصرف به صورت مشارکتی و یا همکاری دوجانبه در این بخش، از پیشنهادات ما برای مدیریت بازار مصرف در ایام پایانی سال جاری و آغاز سال جدید است..

وی با اشاره به نیاز بازار به افزایش تولید تخم مرغ و همچنین محصولات لبنی افزود: تولید مشارکتی محصولات لبنی رابتا، همکاری با شرکت مرغک در خصوص تولید و توزیع تخم مرغ، همکاری در پرورش و تولید گوشت مرغ و آبزیان از ظرفیتهایی است که در مجموعه سازمان اتکا، زمینه ساز تعمیق همکاری های فیمابین خواهد شد..

در این نشست، دکتر مهراب فرجی معاونت تولید، مهندس حسین بورقانی فراهانی معاون امور شرکتها و مجامع، مهندس رضا پورقاسم مدیر حوزه مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و مدیر پروژه اجرای تفاهمنامه با سازمان اتکا، دکتر ساسان پورجعفری مشاورعالی مدیرعامل و مهندس مهدی جعفری معاونت اقتصادی سازمان اتکا و همچنین دکتر مجید صنعتگر مدیرعامل شرکت مرغ زربال و مهندس علیرضا نظری جهرمی مدیرعامل شرکت مرغ دیزباد نیز حضور داشتند.

آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار